Често задавани въпроси

Продукти

Как мога да разбера повече информация за даден продукт?

Ако искате да научите повече за някой от продуктите, обадете ни се директно на +359 876 995 989 или оставете съобщение на contact.bg@teilor.bg.

Продуктите имат ли гаранционни сертификати?

TEILOR предлага гаранционни сертификати за всички свои бижута.  Всички бижута TEILOR притежават специфична маркировка, съдържаща информация за производството им като метална сплав и карат на камъните.

Получавам ли гаранция за диамантите или други скъпоценни камъни, които съдържа моето бижу от TEILOR?

Всички бижута на TEILOR със скъпоценни камъни са с гаранционен сертификат, удостоверяващ тяхното качество и автентичност.

Ако размерът на пръстена, който купих, не е правилен, мога ли да го променя?

Всичко зависи от въпросния модел. Ако моделът няма поставени камъни отстрани, лесно може да бъде модифициран в магазин на TEILOR.

Кои бижута могат да бъдат гравирани?

За да бъде гравирано, бижуто изисква да е с ширина от 3 мм и достатъчно място за желаното послание.

Ще намеря ли едни и същи бижута в различните локации на TEILOR?

В TEILOR ще намерите разнообразие от бижута, включително аксесоари, изложени на нашия уебсайт. За да разберете в коя от нашите локации можете да намерите желаната от вас стока, моля свържете се с нас. Щракнете тук, за да прегледате всички наши магазини.

Изработвате ли бижута по поръчка?

Ние не произвеждаме персонализирани дизайни при поискване, но предлагаме много голямо разнообразие от бижута.

Брачни халки

Могат ли представените в сайта модели брачни халки да бъдат променяни?

Да, повечето от моделите, представени на уебсайта teilor.bg, могат да бъдат персонализирани според вашите изисквания.

Мога ли да върна чифт брачни халки?

Поради факта, че нашите брачни халки ще бъдат съобразени с Вашия специфичен избор и пероснализиран начин на изработка, брачните халки не могат да бъдат върнати.

Изработените по поръчка брачни халки не подлежат на връщане.

Може ли размерите на брачните халки да се коригират след завършване?

Ако дизайнът го позволява, мярката може да бъде модифицирана в магазин на TEILOR.

Какво послание може да бъде гравирано върху вътрешния кръг на брачните халки?

Ако желаете да носите мотото на Вашата любовна история върху брачната халка, TEILOR предоставя на ваше разположение голямо разнообразие от възможности за гравиране. Въпреки това, символите на вашето послание ще бъдат ограничени, за да се поберат в пространството, осигурено от пръстена.

Брачните халки имат ли сертификат за гаранция?

Брачните халки се доставят заедно с гаранцията, удостоверяваща тяхната автентичност.

Поръчване

Какво се случва, ако успея да поръчам продукти, които станат неналични в процеса на поръчка?

При този случай с Вас ще се свърже представител на TEILOR по телефон или имейл, който ще Ви информира, че желаните продукти вече не са налични. След това представителят ще се опита да ви представи най-добрите налични алтернативи в същия ценови диапазон.

Мога ли да закупя бижута TEILOR със злато вместо валута онлайн?

Не, тази опция е достъпна  само във физическите магазини на TEILOR.

Плащане и доставка

Кои са възможните начини на плащане?

Плащането може да се извърши чрез кредитна карта или наложен платеж при доставка на пакета.

За допълнителна информация, моля, разгледайте раздела за начините на плащане.

Подаръчното опаковане на закупените бижута включени ли са в цената?

TEILOR предлага безплатно опаковане и персонализирани подаръчни торбички преди изпращане на закупените стоки до получателя.

Можете ли да получите допълнителна отстъпка с вашата карта за отстъпки TEILOR Club?

Отстъпката и предимствата на вашата клубна карта TEILOR ще важат за всички ваши онлайн поръчки.

Колко струва доставката?

Поръчки, направени на нашия уебсайт, се възползват от безплатна доставка.

Как ще бъде доставен моят продукт?

Всички закупени онлайн стоки ще бъдат изпратени чрез DHL.

Какъв е очакваният час на пристигане на продукта, който сте поръчали?

Ако продуктът е наличен, времето за пристигане е в рамките на 3 до 5 дни от поръчката.

Политика за връщане или замяна на продукти на TEILOR

Мога ли да заменя продукт?

Ако полученият продукт не отговаря на вашите очаквания, можете да изберете замяна с друг продукт от нашата наличност. Замяната е възможна само в рамките на максимум 30 дни от покупката. Моля, свържете се директно с нас на contract@teilor.bg за допълнителна информация относно този процес.

Ако избера замяна на моя продукт, кой ще поеме транспортните такси?

В случай на замяна или искане за промяна на размера, транспортните такси ще бъдат поети от клиента.

Мога ли да върна продукт на TEILOR, закупен онлайн?

Ако закупеният продукт не отговаря на вашите нужди, можете да го върнете в 14-дневен срок от датата на закупуване.

Ако избера да върна продукт, кой ще поеме транспортните такси?

Всички онлайн поръчки се възползват от безплатно връщане само ако са направили заявка за връщане в техния акаунт или на имейл contact.bg@teilor.bg.

Ако върна продукт, закупен онлайн, как ще получа парите си обратно?

Ако върнете продукт, който сте закупили онлайн, възстановяването на паричната сума ще бъде преведена във Вашата банкова сметка, след като оценим върнатия продукт. Моля, имайте предвид,  че само продуктите, закупени онлайн, могат да бъдат върнати.